lørdag den 8. februar 2014

Indkøb!

Krea-shoppetur

Jeg var på shoppetur i dag. Jeg havde lidt penge jeg kunne bruge, da jeg har solgt nogle tegninger for nylig. Jeg skulle selvfølgelig i Søstrene Grene! Et af mine favoritsteder at købe kreativt ind. I Søstrene Grene har de nemlig de famøse DOTS!!!



De fås i mange farver og i fire forskellige størrelser. Jeg har købt ikke så lidt af disse fantastiske dots. Hvad man bruger dem til? ALT! ;-)

I Søstrene Grene fås ligeledes papir i mange afskygninger og til en billig penge.



Jeg er stor fan!

Jeg var dog også et smut forbi ikea! Ligeledes et sted jeg er stor fan af. :-) Der skulle jeg nu ikke købe kreating - eller jo, det var bare ikke mig der skulle være kreativ, men nogle der havde været det. Jeg ville nemlig købe et par skåle i den fantastiske kollektion "Bråkig"!! Det er et samarbejde mellem ikea og den danske kunstnersammenslutning "Artrebels",- jeg er forelsket! Udover skålene, som man køber af et sæt på to, fandt jeg en super fin lille bakke fra samme kollektion. Uimodståelig! 



SÅ fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar