tirsdag den 14. april 2015

Jeg er her endnu.

Jeg vil bare lige fortælle at jeg er her endnu.

Der er sket meget "bag kulisserne", og jeg har derfor ikke været så aktiv herinde. Lidt ærgeligt når jeg nu lige var kommet igang. Meeen, nu tager jeg fat igen.

Jeg starter blødt med lidt billeder af, ja, lidt forskelligt, med kreativitet som overskrift. 



Små Malerier, akryl, malet med spartel. Ny teknik jeg har prøvet af.


Tegning, tusch. Doodle eller zentangle eller zendoodle - mange navne. Det er nok mest beskrivende med doodle, det er det jeg føler jeg gør. Tegner lidt på må og få, leger med det og gentager mønstre.




Udstilling på filosoffen i Odense. Med fynsk amatørkunst, en forening jeg er medlem af. Vi udstiller en gang om året på filosoffen. 


Stenmaling. Tegnet med poscatusser.


Malevogn. Købt i ikea.

Det var det for nu. Hav det godt og kreativt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar